woensdag 25 maart 2009

Kwade opzet - Greg Iles

Thriller.

Op de achterflap: "Dr. Chris Shepard is zesendertig en heeft een perfect leven. Denkt hij. Maar dan komt FBI-agente Alex Morse bij hem langs met de schokkende mededeling dat zijn vrouw hem wil laten vermoorden.
Alex heeft bewijzen: ze onderzoekt een reeks onverwachte sterfgevallen, waarbij telkens de naam van een bepaalde advocaat opduikt. Haar eigen zus is een van de slachtoffers. En ... Chris' vrouw is een week eerder bij de bewuste advocaat geweest."

Greg Iles is een schrijver naar mijn hart. Tot nu las ik alleen nog maar zeer spannende verhalen van hem (Ontluistering en doodsangst). En ook nu kon ik weer niet vlug genoeg lezen, zó spannend! Het einde was er net ietsje over maar ondertussen heb ik toch maar weer een fantastisch boek gelezen (446 blz). Alex was een schitterend hoofdpersonage.

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

ik begin echt te denken dat je als lezer je kan hechten aan je hoofdpersonage :o)
Met mijne Sheriff Nick Morelli uit Alex Kava had ik dat ook .. alhoewel ik meer stapelverliefd was op hem HEHE !!

Byez ! xjes
Britney